Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 20, 2010
Image Size
323 KB
Resolution
700×600
Thumb

Stats

Views
3,383
Favourites
252 (who?)
Comments
50
Downloads
38
×

Azreto has limited the viewing of this artwork
to members of the DeviantArt community only.

You can log in or become a member for FREE!

Thats the right place to put your hand, Kyle.


*coughgropeplzcough*


Stan, you like that.

well this is for :iconkyuubikun:.
To compensate for the commission. its taking too long lmao.
AND yes, I have my laptop sort of back @u@
So I'm reopening my Digital Commissions
because I still need money lol. @u@

AND OH GOD. i have SO MANY ideas stuck in
my head that I want to get out or else
I'll die omg plz shoot me- no dont. really.

so yeah. I'm back from the province too.

and stuffs. If you guys have any questions
about anything, dont be shy.
If you have to remind me about something,
dont be shy either. Especially if it's something
very important. @u@

ok guys, enjoy~

stankyle(c)SP

p.s. my internet still sucks.
Add a Comment:
 
:iconsugar-bones-loli:
Sugar-Bones-Loli Featured By Owner Oct 16, 2011
What I love about your style is... you drew them as MANRY MEN wearing tight pants

Those Hands *dead*
Reply
:iconkagome-miko-207:
Kagome-Miko-207 Featured By Owner Aug 27, 2010
:iconhurrplz: Sexy timez!!!
Reply
:iconkaoom:
kaoom Featured By Owner Apr 23, 2010  Student Interface Designer
oh, Kyle, you're such a perv :iconpervystanplz:
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 24, 2010  Student Artist
@u@
Reply
:iconthemadsquirrel09:
TheMadSquirrel09 Featured By Owner Apr 22, 2010  Hobbyist Digital Artist
I'm not big fan of style but this is HOT!!! :iconpervystanplz:
I love it :3
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 22, 2010  Student Artist
Thank you~
Reply
:iconthemadsquirrel09:
TheMadSquirrel09 Featured By Owner Apr 23, 2010  Hobbyist Digital Artist
you are super welcome ^^
Reply
:iconi-m-o-l:
i-M-O-L Featured By Owner Apr 22, 2010  Hobbyist Digital Artist
they look like they could be the background dancers from Beyonce's single ladies LOL...

...ONLY SEXIER!I absolutely love this. please draw more style to make a small girl happeh
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 22, 2010  Student Artist
LMAO yes xDDDD

thank you and might do. lol
Reply
:iconi-m-o-l:
i-M-O-L Featured By Owner Apr 23, 2010  Hobbyist Digital Artist
no problem :la:
Reply
:icondoomzieu:
DoomzieU Featured By Owner Apr 21, 2010
just....


bow-chika-bow-wow p: <3333333
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 21, 2010  Student Artist
<3
hurdahurpderp.
Reply
:iconmoonar-kun:
moonar-kun Featured By Owner Apr 20, 2010
Mmmmmm, sexy :3c I like their expressions XD :heart:
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 21, 2010  Student Artist
thank you~ <3
Reply
:iconepicinthelibrary:
EpicInTheLibrary Featured By Owner Apr 20, 2010
RAPE

Kyle looks like he's wearing a dress LMAO
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
LOLikr xDDD

those jewish clothes perhaps? xDD
Reply
:iconepicinthelibrary:
EpicInTheLibrary Featured By Owner Apr 21, 2010
yes it's for a jewish rain dance
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 21, 2010  Student Artist
lmfao xDD
Reply
:iconepicinthelibrary:
EpicInTheLibrary Featured By Owner Apr 21, 2010
im not even kidding

:iconimseriousplz:
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 21, 2010  Student Artist
ohnoes
Reply
:iconepicinthelibrary:
EpicInTheLibrary Featured By Owner Apr 23, 2010
ohyes
Reply
:iconsouthparkfantasy:
SouthParkFantasy Featured By Owner Apr 20, 2010
holy geezes i love their tights!! kyle's hands ohoho. >u< wow i like, rly wanna commission u so much. orz
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
bawww why cant you? lol
Reply
:iconsouthparkfantasy:
SouthParkFantasy Featured By Owner Apr 20, 2010
<:T cuz i dont have paypal or w/e it is that u use to pay online. shoo i'd be buying so much things if i did.
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 21, 2010  Student Artist
go make one. ask yer mum. lol
Reply
:iconsouthparkfantasy:
SouthParkFantasy Featured By Owner Apr 21, 2010
blehh my parents dont approve of online shopping. >: but i do plan on this summer!! get a job, earn some money, get a bank account n whut not~ >u<
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 21, 2010  Student Artist
awesome sauce then :D
Reply
:iconeinfacheresleben:
einfacheresleben Featured By Owner Apr 20, 2010
Niiiiiice. I like how into it they both are, lol. And how they're hands look. Like Stan's is all open and Kyle's is in a fist. Idek, it's cool, hahaha.
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
the fist is to cut off his gag reflex.

lolwut.


tyty @u@
Reply
:iconkyuubikun:
kyuubikun Featured By Owner Apr 20, 2010
///owo///
Its like modern dance...
But sexier cause its Stan and Kyle.
lolololol
I adore the way you draw them~
-presses face against monitor-
Take as much time as you want. I am...so slow myself.
XD;;;;
I need your paypall info and the stuffs like that I think.
o:
-runs to draw you sexy stuff-
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
=O

i'll note you my paypal email
after i take my college exam lol.

@u@

@u@

Idk you think Stan's grinding up Kyle?LOL
Reply
:iconstarsongs:
StarSongs Featured By Owner Apr 20, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Stan is Happy

:iconpervystanplz:
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
VERY. :iconpervykyleplz:
Reply
:iconstarsongs:
StarSongs Featured By Owner Apr 20, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Happy Stan means steamy hot yaoi later :iconicameplz:
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
hurdahurhur @u@
Reply
:iconchimchiri:
chimchiri Featured By Owner Apr 20, 2010  Hobbyist Digital Artist
I swear on the thumbnail I thought it was mpreg 8'''D Because I didn't see Kyle's arm...
Anyway yay for dominant Kyle <3 Love how you drew them <3
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
LOL. thank you xD
Reply
:iconaerieo:
aerieo Featured By Owner Apr 20, 2010
God I love you. Nuff said ♥
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
@u@ <3
Reply
:iconneecha:
Neecha Featured By Owner Apr 20, 2010
OH HELL YES
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
FUCK YEAH WHERE ARE YOU
Reply
:iconneecha:
Neecha Featured By Owner Apr 20, 2010
IM ON A BOAT




In all seriousness I'll be on latah tonight to scribble it up
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
GET OFF THE GODDAMN BOAT
Reply
:iconneecha:
Neecha Featured By Owner Apr 20, 2010
NO I'M FUCKING A MERMAID
Reply
:iconbulmahater:
bulmahater Featured By Owner Apr 20, 2010  Hobbyist Digital Artist
fff you promised Reiru a picture eons ago.


Cept now it'd be a different couple, his boyfriend turned out to be a whore.
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
well, why not? lol
Reply
:iconbulmahater:
bulmahater Featured By Owner Apr 20, 2010  Hobbyist Digital Artist
I'd need to give you refs, Reiru looks different than when you last drew him..they're somewhere in my gallery, and...I think I can note you a ref of the other guy
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
sure thing :]
Reply
:iconember960:
ember960 Featured By Owner Apr 20, 2010  Hobbyist General Artist
OH BBY
:iconpervystanplz:
Reply
:iconazreto:
Azreto Featured By Owner Apr 20, 2010  Student Artist
@U@
Reply
Add a Comment: